photo SeLaMaTDaTaNGDiiSTaNaPuiSi.png KEPADA DIA, DIA BUKAN LAGI HATIKU - iSTaNa PuiSi SaNG PeNCiNTa
Headlines News :
JiKa TaK SaNGGuP MeNCiNTai JaNGaN BeRi HaRaP PaDa SeSeoRaNG uNTuK MeNCoBa MeNCiNTai DaN MeMiLiKi KaMu KaReNa KeTiKa HaRaPaN ITu TeLaH Kau PaTaHKaN,iTu BeRaRTi KaMu TeLaH MeNGGoReSKaN LuKa aBaDi Di HaTiNYa.
Home » , , , , , » KEPADA DIA, DIA BUKAN LAGI HATIKU

KEPADA DIA, DIA BUKAN LAGI HATIKU

Written By Unknown on Sabtu, 20 November 2010 | 04.50

aku telah berhenti menangis
aku tak lagi bersedih karena luka kemaren
cinta lain datang menghiburku
dalam sebentuk senyum indah nan ikhlas

hati tak mau berhenti berdetak
entah apa yg terasa dalam pertemuan awal ini
bagai bagai ini mimpi
aku tertegun pertama menatapmu
wajahmu

wajar saja
engkau terlihat bagai seutut bidadari
tiada nampak sedikitpun hitam nampak
kini aku telah berhenti menangis
dan dia bukan lagi hatiku

tentang dia takkan lagi kukenang
kepada dia takkan ada kasih sayang dariku
aku menyerah mencintainya
dan beri aku kesempatan mengenalmu lebih jauh
senyum indah di mataku

Puisi Puisi Rindu - 19 November 2010


Share this article :
Comments
0 Comments

0 komentar:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

iNDaHMu...

iNDaHMu...
iNDaHMu MuLai MeNGGoDa PeNYeSaLaNKu
Free counters!

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. iSTaNa PuiSi SaNG PeNCiNTa - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template