photo SeLaMaTDaTaNGDiiSTaNaPuiSi.png Masa lalu - iSTaNa PuiSi SaNG PeNCiNTa
Headlines News :
JiKa TaK SaNGGuP MeNCiNTai JaNGaN BeRi HaRaP PaDa SeSeoRaNG uNTuK MeNCoBa MeNCiNTai DaN MeMiLiKi KaMu KaReNa KeTiKa HaRaPaN ITu TeLaH Kau PaTaHKaN,iTu BeRaRTi KaMu TeLaH MeNGGoReSKaN LuKa aBaDi Di HaTiNYa.

Masa lalu

Written By Unknown on Rabu, 05 Februari 2014 | 18.52

Cinta ingat kah kau padaku
pada kenangan cerita kita dulu
Cerita yg indah dan cerita yg telah sirnah
Andai kau tau aku selalu Merindoe kan mu
Menanti mu datang kembali
Seperti Senja yg merindukan pajar
begitu lah aku yg mengharap Cinta mu
Bagai mana pun kau masa lalu ku
bukan masa depanku
Ta seharus nya aku merindu mu
ta sewarjar nya aku menunggu mu
Namun jika Tuhan mengijinn kn aku tuk memiliki mu lgi
takan prnah ku lukai Hati mu
Karna kini ku sadar kau lah Serpihan Hati ku yg hilang
kau lah Bintang Jiwa jiwa ku
pelangi di Senja ku
Insfirasi dari Aksara ku
Ini lah aku yg merindukan mu..



Dadan Senja Gpc - 4 Februari 201


Share this article :
Comments
0 Comments

0 komentar:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

iNDaHMu...

iNDaHMu...
iNDaHMu MuLai MeNGGoDa PeNYeSaLaNKu
Free counters!

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. iSTaNa PuiSi SaNG PeNCiNTa - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template