photo SeLaMaTDaTaNGDiiSTaNaPuiSi.png Kesakitan - iSTaNa PuiSi SaNG PeNCiNTa
Headlines News :
JiKa TaK SaNGGuP MeNCiNTai JaNGaN BeRi HaRaP PaDa SeSeoRaNG uNTuK MeNCoBa MeNCiNTai DaN MeMiLiKi KaMu KaReNa KeTiKa HaRaPaN ITu TeLaH Kau PaTaHKaN,iTu BeRaRTi KaMu TeLaH MeNGGoReSKaN LuKa aBaDi Di HaTiNYa.

Kesakitan

Written By Unknown on Jumat, 04 April 2014 | 04.30

Puas ku fikirkan perih perasaan
Namun perasaan tiada jawaban
Dan hati ini sukar menerima
Aku tak berdaya memutus ln jalinan

Di hiris dengan perasaan
Apa arti setia dalam cinta
Apa mungkin aku merajuk
Kalau cinta tak bertajuk

Dengarlah rintihan jiwa ini
Yang menjerit karena sakit
Apakah salah ku di sakiti seperti ini
Setelah kau beri harapan melangit

Tersisih ku dalam cintamu
Terseksa aku akan sikap mu
Demi cinta ku yang setia
Terlantar ku dalam sendirian

Hingga terjadinya perpirahan
Aku kau tinggal kan
Karam ku di lautan duka
Tiada pengubat di kala lara

Karna cinta aku terseksa
Mengapa musnaq roboh di hati ku
Sejuta wajah lukisan jiwa
Engkau musnah segalanya,,,


31 Maret 2014



Share this article :
Comments
0 Comments

0 komentar:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

iNDaHMu...

iNDaHMu...
iNDaHMu MuLai MeNGGoDa PeNYeSaLaNKu
Free counters!

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. iSTaNa PuiSi SaNG PeNCiNTa - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template