photo SeLaMaTDaTaNGDiiSTaNaPuiSi.png DI Hati Ku Ada Nama mu - iSTaNa PuiSi SaNG PeNCiNTa
Headlines News :
JiKa TaK SaNGGuP MeNCiNTai JaNGaN BeRi HaRaP PaDa SeSeoRaNG uNTuK MeNCoBa MeNCiNTai DaN MeMiLiKi KaMu KaReNa KeTiKa HaRaPaN ITu TeLaH Kau PaTaHKaN,iTu BeRaRTi KaMu TeLaH MeNGGoReSKaN LuKa aBaDi Di HaTiNYa.
Home » , , , » DI Hati Ku Ada Nama mu

DI Hati Ku Ada Nama mu

Written By Unknown on Jumat, 04 April 2014 | 01.00


Dan kinipun,,,
Aku tenggelam,,,,
Dalam buih rindu ku padamu
Munajat cinta tlah membawaku
Dalam mahabah rindu,,,

Jiwa meronta akan daya dan air mata
Terbelenggu ku
akan lautan cinta tak bermantra,,,
Sejuta wajah lukisan gelora

Andai saja engkau tau
Bahwa ku tak henti memujamu
Ingin ku kecup lembut hatimu
Berlabuh di nafasmu

Walau tak ada kepastian
Tak ada satu jawab dari mu
Tapi ku tak bisa munafiki rasaku,,,
Di hati ku ada nama mu,,,

Membelenggu di setiap langkah ku,,
Aku ingin jadi nyanyian dalam hati mu,,,
Yang setiap waktu memanggil rindu mu
Seperti udara yang kau hela Aku slalu ada,,,

28 Maret 2014


Share this article :
Comments
0 Comments

0 komentar:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

iNDaHMu...

iNDaHMu...
iNDaHMu MuLai MeNGGoDa PeNYeSaLaNKu
Free counters!

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. iSTaNa PuiSi SaNG PeNCiNTa - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template