photo SeLaMaTDaTaNGDiiSTaNaPuiSi.png PuiSi TaNPa JuDuL - iSTaNa PuiSi SaNG PeNCiNTa
Headlines News :
JiKa TaK SaNGGuP MeNCiNTai JaNGaN BeRi HaRaP PaDa SeSeoRaNG uNTuK MeNCoBa MeNCiNTai DaN MeMiLiKi KaMu KaReNa KeTiKa HaRaPaN ITu TeLaH Kau PaTaHKaN,iTu BeRaRTi KaMu TeLaH MeNGGoReSKaN LuKa aBaDi Di HaTiNYa.

PuiSi TaNPa JuDuL

Written By Unknown on Jumat, 08 Juni 2012 | 16.53


Sayang...hapuslah air matamu....
Tak usah lg kau tangisi dan sesali semuanya....

Kuakui kau pernah bertahta dihati ini....
saat ketimpangan mempermainkan dan menggalaukan jiwaku....
Kau hadir dengan sejuta pesona....

Kau datang saat aku terluka....
Mengajak aku bangkit dan menyusun potongan asa yg terkoyak...
Segunung harapanpun kugantungkan padamu....
Tanpa kusadari kau menyayat luka baru dihatiku....

Disaat kusulam CINTA bertali kesetiaan....
Kurangkai dlm selaksa RINDU berhiaskan DOA...
Kurenda dengan KESABARAN berpayung KETULUSAN....

Kau berlalu tanpa sepatah kata....
Kau kembali mengulang dosa terindahmu....BERSANDING DGN HATI YG LAIN....
Kau jadikan CINTAKU tempat persinggahan semata....
Kau memaksa aku mengeluarkan air bening dikedua mataku...
Ribuan fitnah pun kau hujamkan padaku....

Waktupun kembali menghantarkan aku dlm mengisi altar bersemayamx jiwa yg terengkuh dlm palung duka....
Jiwaku kembali merontah dlm legenda yg menjd lautan air mata....

Akhirx akupun mulai belajar bangkit....tanpa ada yg menopang...
Belajar membalut luka dgn sebuah ketegaran,......
Mencoba meniadakan sebongkah perih dgn mengubur masa lalu bersama sang waktu....

LIHATLAH SAYANG.....!!!
Senyumku tlah kembali....
Waktu sdh mengajariku dgn sebuah ketegaran...
Menghantarkan aku pd sebuah rindu yg lebih bernakna....

MAAFKAN AKU SAYANG....!!!
Air mata penyesalanmu kini bagiku hanyalah sbuah fatamorgana....

Kini aku tlah merajut sbuah kisah bersama sahabatmu....
Segenggam setia yg tlah kau campakkan kan kujaga untuk sahabatmu....
Sayang....biarkanlah aku berlalu bersama CINTA yg lebih baik dr CINTA masa lalu......

Putri Kamase - 7 Juni 2012



Share this article :
Comments
0 Comments

0 komentar:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

iNDaHMu...

iNDaHMu...
iNDaHMu MuLai MeNGGoDa PeNYeSaLaNKu
Free counters!

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. iSTaNa PuiSi SaNG PeNCiNTa - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template